Saturday, September 17, 2011

pasang surut cinta ♥

wahhhhh...betul2 x terasa yg dh smggu berlalu....
smggu aku x tulis apa2 kat sini..last update is monday..itupun update ckit je.....huhhuhu

this week aku agak DOWN ckit....sedih dgn kisah adik aku & anak2nya yg ikut suami balik melaka belum habis lagi....then,,my LOVE story dgn mr.A pun agak menyedihkan jugak sepanjang mggu ni...asyik GADUH GADUH GADUH je...aku pun xtau knapa....

aku nk share ckit kisah hari ni...mlm td kami gaduh2 lagi sebelum tdo.....then,,sepanjang hari ni mr.A buat baik dgn aku...MEMUJUK la konon...haha...
kami g habiskan masa bersama....habis satu KUCHING kami pusing...kami g USHA2 shopping complex baru -giant- kat area TABUAN..blh tahan gak la....tp,,bagi aku hrga kat sana biasa2 je..xda yg special....sekadar menambah variasi tempat membeli belah kat KUCHING ni je...huhu

pastu,,kami balik umah jap....rilek kat umah aku,,,sbb my family g balik kampung....sbb nk BAWAK BALIK DURIAN....YEAHHHHHH....nyum nyum...aku ajak mr.A g kampung jugak...tp dia x nak...hmmmm..tpksa la aku harapkan my family ada tapau balik durian utk aku....

lepas hilang penat kejap...kami smbg lagi jln2...kan sekarang tengah berlangsung SARAWAK REGATTA kat WATERFRONT....kami pun nk jugak meramaikan ummat kat sana....mmg seronok...kami sampai sana lebih kurang hampir pukul 7...dh agak gelap....so,,,nmpk berseri2 la cahaya dr lampu2 yg d pasang atas perahu2 tambang yg memenuhi kawasan depan waterfront tu...SERONOKKK!!!cantek sgt....kami jln2 dr hujung ke hujung tebingan sungai kuching....walapun sakit kaki bjalan....tp,,,REDAH JERRRR...hahaha

lepas habis pusing2 kat sana kami sambung lepak2 kat MASJA....kat sana leh nampak bunga api yg mereka pasang dr seberang.....meriah suasana..hihi...
then,,,,,BALIK RUMAH.....kepenatan yg amat tau....mlm ni msti tdo lena......mmpi yg indah2....

hmmmm,,,udah2 la menulis ni....aku nk g mandi...nk titon!!
♥ ♥ ♥

No comments: