Saturday, September 10, 2011

oh SATURDAY!!

sabtu yg agak suram bagi aku...cam biasa la,,pagi2 weekend cmni mmg aku bgn lmbt ckit...sgt malas rasanya ari ni...
bgn tdo je terus MAKAN..hehe...
pas mkn plak,,aku ngn adik2 LAYAN DVD cta indon yg aku beli aritu....
actually,,aku sedih ari ni tau...sbb my sister & family akan balik ke MELAKA..dia & anak2 dia ikut suaminya yg kerja kat sana....berat betul rasa hati aku ni nk biarkan mereka pergi..terutamanya anak dia yg kedua tu...kami panggil dia SI BULAT..hehe
sbbnya,,,dia tu bulat & cute sgt2...

flight dia org jam 750pm....jam 6pm aku dh gerak dr rumah..pegi ambik mr.A dulu kat rumah....then,,kami sama2 g airport nk hantar mereka....dgn berat hati,,sampai jugak aku kat airport tu..huhu...
aku peluk cium anak2 buah aku...jatuh jugak AIRMATA emas aku ni time bersalaman & peluk2 ngn dia org....aku harap perjalanan dia org selamat...
aku rasa time aku tulis entry ni dia org mungkin dh selamat smpai kat rumah kot...huhu...

lepas hantar mereka,,aku klua MAKAN lagi dgn mr.A...xda kerja lain kan???MAKAN..MAKAN..MAKAN...
itulah pasal badan ni makin naik..adoyaiiiii..

rasa PILU menyerang hati aku ni bila fikirkan mcm mana bgn tdo pagi esok tanpa anak2 buah aku nk bawak bergurau senda...confirm RINDU glerrrrr....
sekarang pun mula rasa tercari2 ngn budak nakal 2 org tu.....sob sob sob...

dhla,,,sekarang aku nk hiburkan hati ni..nk layan game FB la dulu....nite!!
♥ ♥ ♥ 

No comments: