Thursday, September 8, 2011

FIGHTING!!

last nite,,,ngeDATE...my mr.A ajak klua...wahhhh,,,berbunga2 hati ni...masa tu aku tgh wat research nk wat entry kat blog aku pasal kenapa rasa kebas kat hujung jari2...terus je aku simpan laptop coz nk bsiap nk klua...
then,,kami pun klua la..i'm actually a little bit MOODY last nite...byk problem yg nk d selesaikan...si mr.A plak HARAM nk mendengar cakap aku bila aku larang dia bawak keta laju2...macam org gila memandu plak aku rasa.. makin la panas hati ni...
tp,,aku bawak sabo je....pastu tetiba entah mcm mana la plak suis amarah ni mcm kena petik je...aku TERtinggi kan suara aku kat dia.....my mr.A ni pantang dgr org tggi kan suara kat dia.....at the end,,,,,BERGADUH la plak....
adoiiii...menyampah tul la....xsuka la gaduh sbb bnda remeh cmni....but,,what can i do,,,bnda dh jd...
today,,i'll try la pujuk dia....
hope berjaya....wish me LUCK!!
♥ ♥ ♥ 

1 comment:

Cik Amni said...

heee... suka tak duak tok kelai manjak2.. kamek sik larat mok pujok... hahahha..