Thursday, September 8, 2011

MOODY lagi.. :(

arggghhh...
bosannya.....rasa nk marahhhhhh je...i think ni simptom2 nk kena jajah bendera jepun la ni...adoYaiii
mslh lum lagi settle..tension sgt2....

time2 mcm ni la rasa rindu sgt2 kat mr.A....only him can make me always SMILE ☺☺☺
oleh kerana boring yg amat....habis smua layout kat my blog yg satu lagi aku tuka....aku jd kan lebih simple....hope senang ckit nk loading kalau internet slow..huhu
sekarang tgh duduk dpn laptop,,,buat luahan perasaan sambil telinga dgr berita2 kat TV3..mcm2 kejadian dahsyat dh berlaku kat negara kta ni sekarang....
PENJAHAT smua dh semakin berani nk expose kan diri....menyampah aku!

mlm td time ngeDATE ngn mr.A,,,sempat gak aku singgah kedai menjual DVD..aku ada rembat satu DVD kompilasi filem2 INDON..keheheke...
tp,,tak tau lg bila nk layan filem2 tu...WEEKEND nnti la kot...huhu
hrmmmmm,,,cukup la aku membebel kat sini...aku nk layan games kat FB je la...utk hilang kan bosan yg amat ni...daaaa~
♥ ♥ ♥

No comments: