Monday, November 14, 2011

my ex is getting maried soon..

sadis tul tajuk entry ni...tp,,itu la hakikatnya....

aku dgn x malunya mengaku yg aku JELESSSSS sgt2 dgn berita yg aku baru dpt tau ni...walaupun dh hampir 3taun kami x bsama lagi..tp,,stil byk kenangan yg x leh d lupa kan bsama dia...hurmmm..

mlm semalam aku terbaca status dia kat fb...then i realized...soon he will be other woman's husband...uwaaaaaa...frust yg amat..xtau la knapa leh ada perasaan cmni bla dpt tau dia nk kawen...rasa sedihh pun ada...

but,,i'm happy for him...plus,,pasangan nya tu sama cantek sama padan dgn ex aku tu...alhamdullillah

aku harap,,,kalau la sekiranya my ex bf ni terbaca luahan hati aku ni...aku mintak dia doakan yg aku akan beroleh kebahagiaan mcm apa yg dia sedang alami sekarang...no one can replace u in my life...u r really different from other...but,,,my mr.A still the BEST!!!huhu

hope my turn pun akan dtg jugak...and really hope mr.A is my mr.right...aminnnn
♥ ♥ ♥ 
posted from Bloggeroid

2 comments:

NADIA RAJAMI said...

lpakkan ny.. u'll be happy with someone better.. :).. neway... knk gerek mek dpt cnun ow??.. huhuhu

peaNut said...

yup,,,sekarang mmg kmk dh jmpa org yg lebih bgs dr nya...pasal gerek ktk ya,,,kmk pun xsure kenak nya d anta cnun...mungkin batch nya x rami org kali..and mungkin kat sarawak xda kekosongan....anyway,,xpa...yg penting nya dh keja...ne tauk x lamak gk nya masuk meminang..huhu