Monday, November 14, 2011

aku bahagia...♥ ♥ ♥

tgh2 malam ni dtg plak mood nk meluahkan perasaan..hehe
sesungguhnya,,this weekend sgt2 la happy utk aku...
mr.A follow my family & i g "berambeh" kat kpg aku...huhu...
~berambeh=bermalam~

it is totally unpredictable....
mr.A adalah jenis lelaki yg sgt2 susah utk d ajak jmpa family...and this time dia setuju utk ikut aku balik kampung...tu la sbb aku rasa happy sgt..
my family nmpk gayanya leh terima mr.A dlm family kami..
actually,,my family ada kan majlis tahlil utk my late grandma today..
sbb tu jugak la aku x teragak2 nk ajak mr.A bermalam kat sana...konon2 nya nk hadiri majlis tahlil la...ehehehe

majlis tahlil tu kami buat sblh pagi td..
ramai jugak la tetamu yg hadir...family sendiri je dh penuh satu rumah..huhu
biasalah,,,,BIG FAMILY dh berkumpul...
mcm2 perangai pun ada...tp,,SUMPAH..sgt2 SYOK bila dpt berkumpul reramai cmni...
teringat zaman masih budak kecik dulu....terasa nk jd kecik balik plak bila tgk kazen mazen & anak2 buah bermain sesama dia org...huhu
terasa sgt aku dh TUA...hihi

ALHAMDULLILLAH..
semuanya berjalan lancar.....
i really love my family...
aku doakan kesejahteraan setiap ahli keluarga aku..
dan
hope jodoh antara aku & mr.A d panjangkan Allah..
i really love him..
♥ ♥ ♥ 

No comments: