Wednesday, November 16, 2011

FLU please go go go!

adoiii...mmg sensitif tahap gaban la hidung aku ni sekarang....aku rasa aku ni ada menghidap RESDUNG la...
sgt2 sensitif pada debu..xleh gosok kuat sgt..confirm terus berkasik..faham x apa tu berkasik???ehehehe...kepada yg x faham,,berkasik means bersin....kalau SARAWAKIAN tu,,confirm faham la kot..hihi

td,,mmg x henti2 bersin...smpai penin kepala..hurmmmm
sempat lagi tdo kat pantry utk hilangkan ckit pening aku....nasib baik ok je pas lelap sekejap..dan nasib baik gak xda customer yg dtg time aku tgh pusing tadi...hihi

sekarang tgh tggu masa nk balik....line internet kat ofis tersangat la lembab arini....
arini no fb game no comment2 kat fb post status kat fb pun xda..smuanya gara2 line lembab...huhu

NOW,,tgh tggu masa nk balik rumah....
hujan sedang turun dgn lebatnya...aduuiii...cmne la keadaan kat jln raya nnti...
aku ni mmg KURENGGG ckit kalau memandu dlm hujan....hope xda papa la nnti,,,hope selamat je smapi ke rumah....ehehehe

ok,,done here...nk berkemas utk balik....daaa 
♥ ♥ ♥

No comments: