Thursday, March 8, 2012

perasaan tenang :)



selamat malam encik diary...
aku baru je pas mandi...seronok mandi malam ni tau...SEGAR..huhu

how was my day today???
arini aku rasa agak tenang...
pagi2 mcm biasa pegi kerja...and OF COURSE,,,aku LAMBAT lagi...hehe
penyakit ssh bangun pagi mmg SUSAH aku nk buang..

sampai ofis,,then ada meeting ngn ofismate n my boss..meeting utk persediaan nk mengadap para2 pengAUDIT yg akan dtg audit ofis kami hujung bulan ni...ermmmm
boring jugak mengadap benda yg sama every year...AUDIT AUDIT AUDIT...hmm

LUNCH HOUR?????
arini aku klua...x macam ari2 sebelum ni..memerap kat ofis....hehe
mr.A dgn baik hati nya nk temankan aku LUNCH....yeay...
hati banyak BUNGA~BUNGA CINTA woooooo...haha
♥ ♥ ♥  GATAL plak aku....
alhamdullilah kenyang aku Lunch tadi....

then pastu back to normal routine la....
tp,,,yg bestnya...xda org buat aku sakit hati arini.....sbb tu aku cakap aku rasa TENANG je..
harap2 malam ni dpt tido dgn tenang & dpt MIMPI yg INDAH~INDAH jugak...heeee~~

gdnite encik diarY :)

No comments: